Підтримка

Ваші потреби — наш пріоритет. Ми завжди на зв'язку, готові надати професійну підтримку. Звертайтеся до нас — ми тут, щоб зробити ваш досвід комфортнішим і вирішити всі ваші питання!

Чи готові Ви до швидкості  100 Мбіт/с і більше?

Чи готові Ви до швидкості 100 Мбіт/с і більше?

Сьогодні wifi роутери не просто популярні, а зустрічаються в кожному будинку та офісі, з'єднуючи з всесвітньою павутиною. Наше головне завдання як провайдера, щоб це з'єднання було якісним і супершвидкісним.

чи готові Ви до швидкості  100 Мбіт/с і більше?

Чи готові Ви до швидкості 100 Мбіт/с і більше?

Сьогодні wifi роутери не просто популярні, а зустрічаються в кожному будинку та офісі, з'єднуючи з всесвітньою павутиною. Наше головне завдання як провайдера, щоб це з'єднання було якісним і супершвидкісним.

Як налаштувати роутер?

Якщо роутер використовувався раніше потрібно скинути налаштування на роутері можливо як через програмний інтерфейс, так і за допомогою окремої кнопки, що розміщена на корпусі самого пристрою. Затисніть кнопку "Reset" на 30 секунд, зачекайте хвилину доки роутер завантажиться...

Як налаштувати роутер?
як налаштувати роутер?

Як налаштувати роутер?

Якщо роутер використовувався раніше потрібно скинути налаштування на роутері можливо як через програмний інтерфейс, так і за допомогою окремої кнопки, що розміщена на корпусі самого пристрою. Затисніть кнопку "Reset" на 30 секунд, зачекайте хвилину доки роутер завантажиться...

Як підключити Інтернет без Wi-Fi роутера?

Як підключити Інтернет без Wi-Fi роутера?

Інструкція по налаштуванню протоколу PPPoE на Windows. Для того, щоб підключитися до інтернету на пряму, без використання Wi-Fi роутера, підключіть Lan кабель до роз’єму Ethernet комп’ютера або ноутбука.

як підключити Інтернет без Wi-Fi роутера?

Як підключити Інтернет без Wi-Fi роутера?

Інструкція по налаштуванню протоколу PPPoE на Windows. Для того, щоб підключитися до інтернету на пряму, без використання Wi-Fi роутера, підключіть Lan кабель до роз’єму Ethernet комп’ютера або ноутбука

Документи INTC !

Нормативно-правові акти, договори, інструкції та інші офіційні матеріали в зручному доступі.

Документи INTC !
Документи INTC !

Документи INTC !

Нормативно-правові акти, договори, інструкції та інші офіційні матеріали в зручному доступі.

Схема підключення технологіями: GPON, G-EPON та xPON

Схема підключення технологіями: GPON, G-EPON та xPON

Схема підключення демонструє використання сучасних пасивних оптичних мереж (PON) для забезпечення високошвидкісного доступу до інтернету та інших телекомунікаційних послуг.

Схема підключення технологіями: GPON, G-EPON та xPON

Схема підключення технологіями: GPON, G-EPON та xPON

Схема підключення демонструє використання сучасних пасивних оптичних мереж (PON) для забезпечення високошвидкісного доступу до інтернету та інших телекомунікаційних послуг.

Схема підключення за допомогою радіотехнологій

Схема підключення демонструє використання підключення за допомогою раідотехнологій для забезпечення швидкісного доступу до інтернету та інших телекомунікаційних послуг.

Схема підключення за допомогою радіотехнологій
схема підключення за допомогою радіотехнологійstration

Схема підключення за допомогою радіотехнологій

Схема підключення демонструє використання підключення за допомогою раідотехнологій для забезпечення швидкісного доступу до інтернету та інших телекомунікаційних послуг.

FAQ - питання, які часто задаються

  • Що робити у разі відсутності інтернет-з’єднання?

    ● Рекомендуємо спочатку перевірити, чи сплачена абонентська плата за користування послугою. У разі сплати, спробуйте перезавантажити роутер – це часто вирішує проблеми зі з’єднанням. Якщо після виконання цих дій доступ до інтернету не відновлено, радимо звернутися до нашого відділу абонентської підтримки. Наші спеціалісти оперативно визначать причину відсутності інтернет-з’єднання та зроблять усе можливе для якнайшвидшого усунення несправності.

  • Як забезпечити роботу інтернету під час відсутності електроенергії?

    1. Дізнайтеся про технологію підключення:Спершу уточніть у свого провайдера, якою технологією здійснюється підключення за вашою адресою. Від цього залежить порядок дій.2. Якщо підключення здійснюється за допомогою "витої пари":● Уточніть, чи встановлені акумулятори на обладнанні провайдера у вашому будинку. ● Якщо акумулятори встановлено за вашою адресою, забезпечте живлення свого обладнання, роутера за допомогою джерела резервного живлення (UPS, павербанк із адаптером ), або придбайте MINI UPS INTC, який зробить за вас усе автоматично.  ● Якщо обладнання провайдера живиться від акумуляторів, а ваш роутер підключений до резервного джерела живлення, інтернет буде працювати навіть за відсутності електроенергії.3. Якщо підключення здійснюється за технологією GPON,EPON,xPON:● Підключіть до джерела резервного живлення як роутер, так і пристрій ONU (оптичний термінал), або придбайте MINI UPS INTC, який зробить за вас усе автоматично.  ● Інтернет відновиться і буде працювати без електропостачання.

  • Чому технічна підтримка часто говорить: "Перезавантажте, будь ласка, ваше обладнання"?

    ● Для поновлення параметрів і покращення працездатності роутер необхідно періодично перезавантажувати. Це пов’язано із заповненням таблиць маршрутизації, що знижує їх ефективність, а також іншими технічними факторами.● Після перезавантаження Wi-Fi маршрутизатор автоматично обирає вільний (менш завантажений іншими користувачами) частотний канал, що може значно покращити швидкість передачі даних через Wi-Fi. Для цього достатньо вимкнути живлення пристрою на 20–30 секунд і увімкнути його знову.

  • Як найкраще оплатити послуги, щоб уникнути відключення від інтернету?

    ● Найкраще оплачувати з 20-го по 30-те число кожного місяця.
    ● Автоматичне відключення абонентів у разі відсутності оплати за поточний місяць здійснюється 1-го числа.
    ● Як оплатити за послуги ?

  • Я сплатив абонентську плату, але інтернет досі не працює. У чому причина?

    ● Для початку необхідно перезавантажити обладнання (wi-fi роутер), оскільки ваше обладнання, може зберігати інформацію про від'ємний стан рахунку.● Перевірте правильність підключення, зображеного на схемах вище.

  • Який обрати Wi-Fi роутер ?

    1. Зверніть увагу на швидкість WAN-портів.Швидкість WAN-порту визначає максимальну пропускну здатність для виходу в інтернет. Простіше кажучи, роутер не зможе забезпечити швидкість вище тієї, що підтримує його WAN-порт. Для точних даних перевіряйте інформацію у виробника. Наприклад, застарілі роутери можуть мати швидкість WAN-порту лише 100 Мбіт/с. (TP-LINK TL-WR841N). Це означає, що швидкість доступу до інтернету буде обмежена до 100 Мбіт/с, а по wifi - ще менше. Це відбувається через те, що виробники вказують загальну пропускну здатність Wi-Fi, а не конкретну швидкість WAN-порту.
    2. Вивчіть технології Wi-Fi.Тип стандарту Wi-Fi впливає на швидкість і стабільність підключення в локальній мережі.Ось основні варіанти:● Wi-Fi 4 (IEEE 802.11n): Фактична швидкість до 50 Мбіт/с на частоті 2.4 ГГц і до 150 Мбіт/с на 5 ГГц.● Wi-Fi 5 (IEEE 802.11ac): До 70 Мбіт/с на 2.4 ГГц і до 350 Мбіт/с на 5 ГГц.● Wi-Fi 6 (IEEE 802.11ax): До 100 Мбіт/с на 2.4 ГГц і до 700 Мбіт/с на 5 ГГц, залежно від комплектації роутера.
    Обирайте роутер, виходячи з потреб у швидкості інтернету, підтримки сучасних стандартів Wi-Fi і сумісності з вашими пристроями.

  • Статична чи динамічна IP-адреса: в чому відмінність?

    ● Статична IP-адреса – це незмінна адреса, яка закріплюється за вашим пристроєм у мережі. Вона залишається постійною, навіть якщо ви перезавантажуєте обладнання чи повторно підключаєтесь до мережі.● Динамічна IP-адреса – це адреса, яка автоматично призначається кожного разу при підключенні до мережі. Вона може змінюватися залежно від обставин.● Основна різниця: статична адреса залишається постійною, а динамічна змінюється. Статичну IP зазвичай використовують для серверів чи спеціальних сервісів, а динамічна підходить для повсякденного використання, наприклад, у домашньому інтернеті.

  • Що буде з коштами на моєму особовому рахунку у разі переплати?

    Ваш залишок суми буде збережено на вашому рахунку за номером договору, тож ваші кошти у безпеці.
    Також скористайтесь послугою "Кешбек 10%". При оплаті послуг одним платежем на суму від 1000 грн ви отримуєте кешбек у розмірі 10% від суми. Ця сума автоматично зараховується на ваш депозитний рахунок і може бути використана для оплати майбутніх послуг.
    Наприклад, якщо ви сплатите 2000 грн, то на ваш депозит буде зараховано 200 грн кешбеку. Це вигідна можливість заощадити та оптимізувати витрати на послуги!

  • Як я можу самостійно виміряти швидкість Інтернету?


    ● Існує безліч сервісів, які надають таку послугу, один з них speedtest.net● Для одержання найбільш точного результату (тесту швидкості Інтернету) ми рекомендуємо вам зробити підключення напряму без wifi роутера, відключити програми, які можуть вплинути на кінцевий результат, оскільки навантажений процесор суттєво впливає на показники швидкості. Наприклад: vpn, μtorrent, інтернет телебачення, ігри, інші● Також рекомендується повторити тест швидкості Інтернету кілька разів, тому як результат залежить від умов з'єднання на даний момент часу.

  • Чому з'єднання з інтернетом є, але при цьому відкривається тільки сторінка про необхідність поповнити рахунок?

    ● Перевірте стан вашого особового рахунку. Якщо коштів недостатньо, поповніть рахунок або скористайтеся послугою "Кредит".
    ● Якщо на рахунку достатньо грошей, спробуйте підключити інтернет-кабель безпосередньо до ПК або перезавантажити роутер.
    ● Якщо попередні дії не допомогли, очистьте історію браузера, яким ви користуєтеся.

  • Чому обривається з'єднання з інтернетом?

    ● Причиною обривів може бути додаткове обладнання або кабель, який з'єднує його з комп'ютером. Рекомендуємо підключити кабель безпосередньо до комп'ютера або оновити прошивку роутера.
    ● Перевірте комп'ютер на віруси, попередньо оновивши бази антивірусної програми.

  • Чому з'єднання з інтернетом є, але при цьому не відкривається жодна сторінка?

    ● Як показує практика, основною причиною таких проблем часто є антивірусна програма "AVAST". Після завершення безкоштовного періоду користування програмою вона може автоматично блокувати вихід в інтернет. Для перевірки рекомендується вимкнути мережеві екрани цього програмного забезпечення та перезавантажити комп'ютер.

FAQ - питання, які часто задаються

  • Що робити у разі відсутності інтернет-з’єднання?

    ● Рекомендуємо спочатку перевірити, чи сплачена абонентська плата за користування послугою. У разі сплати, спробуйте перезавантажити роутер – це часто вирішує проблеми зі з’єднанням. Якщо після виконання цих дій доступ до інтернету не відновлено, радимо звернутися до нашого відділу абонентської підтримки. Наші спеціалісти оперативно визначать причину відсутності інтернет-з’єднання та зроблять усе можливе для якнайшвидшого усунення несправності.

  • Як забезпечити роботу інтернету під час відсутності електроенергії?

    1. Дізнайтеся про технологію підключення:Спершу уточніть у свого провайдера, якою технологією здійснюється підключення за вашою адресою. Від цього залежить порядок дій.2. Якщо підключення здійснюється за допомогою "витої пари":● Уточніть, чи встановлені акумулятори на обладнанні провайдера у вашому будинку. ● Якщо акумулятори встановлено за вашою адресою, забезпечте живлення свого обладнання, роутера за допомогою джерела резервного живлення (UPS, павербанк із адаптером ), або придбайте MINI UPS INTC, який зробить за вас усе автоматично. ● Якщо обладнання провайдера живиться від акумуляторів, а ваш роутер підключений до резервного джерела живлення, інтернет буде працювати навіть за відсутності електроенергії.3. Якщо підключення здійснюється за технологією GPON,EPON,xPON:● Підключіть до джерела резервного живлення як роутер, так і пристрій ONU (оптичний термінал), або придбайте MINI UPS INTC, який зробить за вас усе автоматично. ● Інтернет відновиться і буде працювати без електропостачання.

  • Чому технічна підтримка часто говорить: "Перезавантажте, будь ласка, ваше обладнання"?

    ● Для поновлення параметрів і покращення працездатності роутер необхідно періодично перезавантажувати. Це пов’язано із заповненням таблиць маршрутизації, що знижує їх ефективність, а також іншими технічними факторами.● Після перезавантаження Wi-Fi маршрутизатор автоматично обирає вільний (менш завантажений іншими користувачами) частотний канал, що може значно покращити швидкість передачі даних через Wi-Fi. Для цього достатньо вимкнути живлення пристрою на 20–30 секунд і увімкнути його знову.

  • Як найкраще оплатити послуги, щоб уникнути відключення від інтернету?

    ● Найкраще оплачувати з 20-го по 30-те число кожного місяця.● Автоматичне відключення абонентів у разі відсутності оплати за поточний місяць здійснюється 1-го числа.● Як оплатити за послуги ?

  • Я сплатив абонентську плату, але інтернет досі не працює. У чому причина?

    ● Для початку необхідно перезавантажити обладнання (wi-fi роутер), оскільки ваше обладнання, може зберігати інформацію про від'ємний стан рахунку.● Перевірте правильність підключення, зображеного на схемах вище.

  • Який обрати Wi-Fi роутер ?

    1. Зверніть увагу на швидкість WAN-портів.Швидкість WAN-порту визначає максимальну пропускну здатність для виходу в інтернет. Простіше кажучи, роутер не зможе забезпечити швидкість вище тієї, що підтримує його WAN-порт. Для точних даних перевіряйте інформацію у виробника. Наприклад, застарілі роутери можуть мати швидкість WAN-порту лише 100 Мбіт/с. (TP-LINK TL-WR841N). Це означає, що швидкість доступу до інтернету буде обмежена до 100 Мбіт/с, а по wifi - ще менше. Це відбувається через те, що виробники вказують загальну пропускну здатність Wi-Fi, а не конкретну швидкість WAN-порту.
    2. Вивчіть технології Wi-Fi.Тип стандарту Wi-Fi впливає на швидкість і стабільність підключення в локальній мережі.Ось основні варіанти:● Wi-Fi 4 (IEEE 802.11n): Фактична швидкість до 50 Мбіт/с на частоті 2.4 ГГц і до 150 Мбіт/с на 5 ГГц.● Wi-Fi 5 (IEEE 802.11ac): До 70 Мбіт/с на 2.4 ГГц і до 350 Мбіт/с на 5 ГГц.● Wi-Fi 6 (IEEE 802.11ax): До 100 Мбіт/с на 2.4 ГГц і до 700 Мбіт/с на 5 ГГц, залежно від комплектації роутера.
    Обирайте роутер, виходячи з потреб у швидкості інтернету, підтримки сучасних стандартів Wi-Fi і сумісності з вашими пристроями.

  • Статична чи динамічна IP-адреса: в чому відмінність?

    ● Статична IP-адреса – це незмінна адреса, яка закріплюється за вашим пристроєм у мережі. Вона залишається постійною, навіть якщо ви перезавантажуєте обладнання чи повторно підключаєтесь до мережі.● Динамічна IP-адреса – це адреса, яка автоматично призначається кожного разу при підключенні до мережі. Вона може змінюватися залежно від обставин.● Основна різниця: статична адреса залишається постійною, а динамічна змінюється. Статичну IP зазвичай використовують для серверів чи спеціальних сервісів, а динамічна підходить для повсякденного використання, наприклад, у домашньому інтернеті.

  • Що буде з коштами на моєму особовому рахунку у разі переплати?

    Ваш залишок суми буде збережено на вашому рахунку за номером договору, тож ваші кошти у безпеці.
    Також скористайтесь послугою "Кешбек 10%". При оплаті послуг одним платежем на суму від 1000 грн ви отримуєте кешбек у розмірі 10% від суми. Ця сума автоматично зараховується на ваш депозитний рахунок і може бути використана для оплати майбутніх послуг.
    Наприклад, якщо ви сплатите 2000 грн, то на ваш депозит буде зараховано 200 грн кешбеку. Це вигідна можливість заощадити та оптимізувати витрати на послуги!

  • Як я можу самостійно виміряти швидкість Інтернету?

    ● Існує безліч сервісів, які надають таку послугу, один з них speedtest.net● Для одержання найбільш точного результату (тесту швидкості Інтернету) ми рекомендуємо вам зробити підключення напряму без wifi роутера, відключити програми, які можуть вплинути на кінцевий результат, оскільки навантажений процесор суттєво впливає на показники швидкості. Наприклад: vpn, μtorrent, інтернет телебачення, ігри, інші● Також рекомендується повторити тест швидкості Інтернету кілька разів, тому як результат залежить від умов з'єднання на даний момент часу.

  • Чому з'єднання з інтернетом є, але при цьому відкривається тільки сторінка про необхідність поповнити рахунок?

    ● Перевірте стан вашого особового рахунку. Якщо коштів недостатньо, поповніть рахунок або скористайтеся послугою "Кредит".● Якщо на рахунку достатньо грошей, спробуйте підключити інтернет-кабель безпосередньо до ПК або перезавантажити роутер.● Якщо попередні дії не допомогли, очистьте історію браузера, яким ви користуєтеся.

  • Чому обривається з'єднання з інтернетом?

    ● Причиною обривів може бути додаткове обладнання або кабель, який з'єднує його з комп'ютером. Рекомендуємо підключити кабель безпосередньо до комп'ютера або оновити прошивку роутера.● Перевірте комп'ютер на віруси, попередньо оновивши бази антивірусної програми.

  • Чому з'єднання з інтернетом є, але при цьому не відкривається жодна сторінка?

    ● Як показує практика, основною причиною таких проблем часто є антивірусна програма "AVAST". Після завершення безкоштовного періоду користування програмою вона може автоматично блокувати вихід в інтернет. Для перевірки рекомендується вимкнути мережеві екрани цього програмного забезпечення та перезавантажити комп'ютер.

Illustration

Контакти:

Львівська обл., м.Городок, вул.Перемишльска, 16а
Номер телефону: +38 098 700 00 53,+38 073 700 00 53+38 050 700 00 53.
Наш Email:au.vivl.ctni%40eciffo

Основне меню:

Created by Samson&Co

INTC 2025

Illustration

Контакти:

Основне меню:

Львівська обл., м.Городок, вул.Перемишльська, 16а
Номер телефону: +38 098 700 00 53,+38 073 700 00 53,+38 050 700 00 53.

Created by Samson&Co

Design by Karina Chumak

INTC 2025

Наш Email: au.vivl.ctni%40eciffo